Генератор Т-40 1kw
Генератор Т-40 14v 1kw 1000 w
Генератор Т-40 (14С) 1000 Вт
Каталожний номер Г96.3701
Застосування Д-37Е і модифікації, Д-144 та модифікації
Двигун Трактори Т28-Х4, Т-40, Т-40М, Т-50
Напруга 14В
Потужність 1 кВт
Струм 60А
Шків 2-х струмкової
Вага 6,3 кг
Аналоги Г1000.02.1
Генератор Т-40. Р. 462.3701. 4627.3701000
Пропонуємо вам до реалізації генератор на трактори Т-40 з каталожним номером 462 Р..3701 (4627.3701000). Генератор застосовується на Д-144, Д-10, Д-28ЕС, Д-30(36,37 Е), Т-28Х4, Т-30М, Т-40, Т-50. Виробник - Радіохвиля ГРУП (р. Гродно). Суть роботи генератора полягає в постачанні трактора електрикою під час роботи двигуна з одночасною підзарядкою акумулятора.
(//eam.com.ua)
Технічне обслуговування генератора
Технічне обслуговування генератора зводиться до проведення планового ТО і переодичной перевірці на стресо стійкість. При вібрації відпускаються
кріплення, і змінюється натяг ременя більше ніж на 20мм при тиску в 4кг.
Згідно технічних вимог через кожні 960 годин роботи трактора необхідно перевіряти:
Кріплення щіток, при виявленні підозр на дефекти усунути несправність. Висота щіток не менш 14мм по висоті. При монтажі притерти і продути внутрішню порожнину генератора і поверхня колектора. Тиск щіток 0,6-0,8 кг. При виявленні проявів подгарания протерти чистою ганчіркою змоченою в бензині. По закінченню 240а годин роботи двигуна необхідно змастити підшипники. Змастити генератор через 1440 годин роботи. Підшипники змащують мастилом № 158 або ЦИАТИМ-201. Мастило змінюється в перший раз через 1920 годин, у наступні - через кожні 960 годин роботи. Для уникнення підгоряння контактів реле забороняється замикання якірної клеми на «Масу». Заборонено використовувати дизельне паливо.
Характеристика генератора 4627.3701000 (при кімнатній температурі 200):
Номінальна напруга - 12В;
Номінальна сила струму - 13А;
Струм холостого ходу при роботі генератора в режимі двигуна і напрузі на клемах 12В - 7А;
Щітки - ЕГ-13;
Розмір щітки - 6,5Х16,2Х21мм;
Сила тиску на щітки щіткових пружин - 0,6 - 0,8 кг;
Праве обертання якоря (якщо дивитися з боку приводу).